
Klient w ciągu 14 dni od dnia zakupu ma możliwość złożenia w sklepie reklamacji produktu.
Reklamacją objęte są produkty które dotarły do klienta:
-uszkodzone
-niekompletne
-posiadające wady fabryczne
-inne niż zamówione ( inny produkt)
Reklamacją nie są objęte produkty:
-Uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (nieodpowiednia konserwacja, pranie, montaż itd.)
Opis właściwego szycia i konserwacji materiałów znajduje się w zakłądce: Pranie i Konserwacja
-Rozszyte lub pocięte
-Z wadami lub pobrudzeniami do 10 cm od brzegu fabrycznego (wady lub przybrudzenia do tej odległości są rzeczą naturalną i występują w procesie produkcji)
UWAGA! Tkaniny i dzianiny mogą ulec skurczeniu w procesie dekatyzacji (czyli na przykład po praniu)
Norma kurczliwości wynosi maksymalnie 8 cm. Kurczliwość jest sytuacją naturalną i wszelkie reklamacje materiałów po dekatyzacji nie będą uwzględniane - Wyjątkiem są wady fabryczne, lub ubytki materiału większe niż 8 cm.
Warunki reklamacji:
Klient w ciągu 14 dni od dnia zakupu powinien odesłać na własny koszt (po uwzględnieniu reklamacji koszt wysyłki najtańszą opcją, zostanie zwrócony) reklamowany produkt w całości i kompletny, wraz z protokołem reklamacji (dostępnym do pobrania tutaj:) i oryginałem faktury lub paragonu.
Adres do zwrotu:
JUWI
Sulechowska 1 lokal 209
65-001 Zielona Góra
Sklep reklamację uwzględnia w terminie 7-14 dni od otrzymania produktu.
W przypadku wymiany sklep wysyła na własny koszt nowy produkt lub zwraca wartość produktu.
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostaje odesłany do kupującego na jego koszt.
Reklamację na dany produkt można składać tylko jeden raz.
Protokół reklamacji :
Niniejszym informuję o reklamacji następujących rzeczy:
1) ______________________________
Powód reklamacji:
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ______________________________
Adres konsumenta: ______________________________
Numer zamówienia * ________________________
Numer faktury* ________________________
Kwota do zwrotu:
Numer rachunku do zwrotu ( Niekonieczne w przypadku płatności Online- pieniądze zostaną zwrócone tą samą drogą):______________________________
Podpis konsumenta ________________
Data: ________________
(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.