Reklamacja

Klient ma możliwość złożenia w sklepie reklamacji produktu.

 

Reklamacją objęte są produkty które dotarły do klienta:

-uszkodzone

-niekompletne

-posiadające wady fabryczne

-inne niż zamówione ( inny produkt)

 

Reklamacją nie są objęte produkty:

-Uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (nieodpowiednia konserwacja, pranie, montaż itd.)

Opis właściwego szycia i konserwacji materiałów znajduje się tutaj: 

https://pasja-julii.pl/pl/i/Pranie-i-Konserwacja/18

-Rozszyte lub pocięte

-Z wadami lub pobrudzeniami do 10 cm od brzegu fabrycznego (wady lub przybrudzenia do tej odległości są rzeczą naturalną i występują w procesie produkcji)  

 

UWAGA! Tkaniny i dzianiny mogą ulec skurczeniu w procesie dekatyzacji (czyli na przykład po praniu)

Norma kurczliwości wynosi maksymalnie 8 cm. Kurczliwość jest sytuacją naturalną i wszelkie reklamacje materiałów po dekatyzacji nie będą uwzględniane - Wyjątkiem są wady fabryczne, lub ubytki materiału większe niż 8 cm. 

 

Warunki reklamacji:

- Klient w ustawowym terminie wysyła wiadomość e-mail ze zgłoszeniem reklamacji dołączając: 

a) zdjęcie wypełnionego i podpisanego protokołu reklamacji (dostępny poniżej)

b) zdjęcia wadliwego produktu z widocznymi wadami

c) terminem i adresem dla kuriera w którym odbierze zwrot lub adresem paczkomatu do nadania zwrotu 

- Sklep po wstępnym uwzględnieniu reklamacji wyśle etykietę którą należy nakleić na paczkę z reklamowanym produktem i oryginałem paragonu - paczkę należy przekazać kurierowi we wskazanym terminie lub nadać w paczkomacie w przeciągu 3 dni.

UWAGA- w przypadku gdy klient z własnej winy nie przekaże w danym terminie paczki lub nie nada jej w paczkomacie w przeciągu 3 dni - wysyła na własny bezzwrotny koszt reklamowany przedmiot. 

 

Adres do zwrotu: 

JUWI

Sulechowska 1 lokal 209

65-001 Zielona Góra 

Telefon: 663-127-837

 

- Sklep reklamację uwzględnia w terminie 7-30 dni od otrzymania produktu.

- W przypadku uwzględnienia reklamacji sklep wysyła na własny koszt nowy produkt lub zwraca wartość produktu z wadą.

- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostaje odesłany do kupującego na jego koszt.

- Reklamację na dany produkt można składać tylko jeden raz.

- W przypadku gdy do zamówienia został dołączony gratis i wartość reklamowanego towaru zwalnia z przywileju otrzymania gratisu (po odjęciu kwoty reklamowanego produktu zamówienie nie przekroczy 150 PLN ) - należy ten gratis zwrócić wraz z reklamowanym towarem - w innym wypadku koszty zwrotu będą pomniejszone o wartość gratisu.

 

UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

 

 

Protokół reklamacji :

Niniejszym informuję o reklamacji następujących rzeczy:
1) ____________________________________________________________________
Powód reklamacji: 
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________
Adres konsumenta: ____________________________________________________________
Numer zamówienia * ________________________

Numer faktury*  ________________________

Kwota do zwrotu:

Numer rachunku do zwrotu ( Niekonieczne w przypadku płatności Online- pieniądze zostaną zwrócone tą samą drogą):____________________________________________________________


Podpis konsumenta  ________________

Data: ________________


(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.

 
Nowości
Dresówka pętelka ZWIERZĘTA
Dresówka pętelka ZWIERZĘTA

22,50 zł

Cena regularna: 23,90 zł

szt.
Welur  KOTY
Welur KOTY

22,50 zł

szt.
Dzianina sportowa PANTERKA
Dzianina sportowa PANTERKA

22,00 zł

szt.
Dzianina sportowa COSMO
Dzianina sportowa COSMO

22,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl