Nowości
Dresówka pętelka CZARODZIEJE GAZETA
Dresówka pętelka CZARODZIEJE GAZETA
23,00 zł
szt.
Dresówka pętelka JESIENNY LAS II
Dresówka pętelka JESIENNY LAS II
22,50 zł
szt.
Dresówka pętelka KRATA ZIELONA
Dresówka pętelka KRATA ZIELONA
19,00 zł
szt.
Dresówka pętelka KRATA BEŻOWA
Dresówka pętelka KRATA BEŻOWA
19,00 zł
szt.
Dresówka pętelka LALECZKI LOL
Dresówka pętelka LALECZKI LOL
22,50 zł
szt.
Dresówka pętelka LEŚNE WRÓŻKI
Dresówka pętelka LEŚNE WRÓŻKI
22,50 zł
szt.
Dresówka pętelka MAGICZNE PRZEDMIOTY
Dresówka pętelka MAGICZNE PRZEDMIOTY
22,50 zł
szt.
Dresówka pętelka KLUCZE
Dresówka pętelka KLUCZE
22,50 zł
szt.
Reklamacja

Klient w ciągu 14 dni od dnia zakupu ma możliwość złożenia w sklepie reklamacji produktu.

 

Reklamacją objęte są produkty które dotarły do klienta:

-uszkodzone

-niekompletne

-posiadające wady fabryczne

-inne niż zamówione ( inny produkt)

 

Reklamacją nie są objęte produkty:

-Uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (nieodpowiednia konserwacja, pranie, montaż itd.)

Opis właściwego szycia i konserwacji materiałów znajduje się tutaj: 

https://pasja-julii.pl/pl/i/Pranie-i-Konserwacja/18

-Rozszyte lub pocięte

-Z wadami lub pobrudzeniami do 10 cm od brzegu fabrycznego (wady lub przybrudzenia do tej odległości są rzeczą naturalną i występują w procesie produkcji)  

 

UWAGA! Tkaniny i dzianiny mogą ulec skurczeniu w procesie dekatyzacji (czyli na przykład po praniu)

Norma kurczliwości wynosi maksymalnie 8 cm. Kurczliwość jest sytuacją naturalną i wszelkie reklamacje materiałów po dekatyzacji nie będą uwzględniane - Wyjątkiem są wady fabryczne, lub ubytki materiału większe niż 8 cm. 

 

Warunki reklamacji:

- Klient w ciągu 14 dni od dnia zakupu powinien odesłać na własny koszt (po uwzględnieniu reklamacji koszt wysyłki najtańszą opcją, zostanie zwrócony) reklamowany produkt w całości i kompletny, wraz z protokołem reklamacji (dostępnym do pobrania tutaj:) i oryginałem faktury lub paragonu.

Adres do zwrotu: 

JUWI

Sulechowska 1 lokal 209

65-001 Zielona Góra 

- Sklep reklamację uwzględnia w terminie 7-14 dni od otrzymania produktu.

- W przypadku wymiany sklep wysyła na własny koszt nowy produkt lub zwraca wartość produktu.

- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostaje odesłany do kupującego na jego koszt.

- Reklamację na dany produkt można składać tylko jeden raz.

- W przypadku gdy do zamówienia został dołączony gratis i wartość reklamowanego towaru zwalnia z przywileju otrzymania gratisu (po odjęciu kwoty reklamowanego produktu zamówienie nie przekroczy 150 PLN ) - należy ten gratis zwrócić wraz z reklamowanym towarem - w innym wypadku koszty zwrotu będą pomniejszone o wartość gratisu.

 

UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

 

 

Protokół reklamacji :

Niniejszym informuję o reklamacji następujących rzeczy:
1) ____________________________________________________________________
Powód reklamacji: 
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________
Adres konsumenta: ____________________________________________________________
Numer zamówienia * ________________________

Numer faktury*  ________________________

Kwota do zwrotu:

Numer rachunku do zwrotu ( Niekonieczne w przypadku płatności Online- pieniądze zostaną zwrócone tą samą drogą):____________________________________________________________


Podpis konsumenta  ________________

Data: ________________


(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl