Reklamacja

Klient ma możliwość złożenia w sklepie reklamacji produktu.

 

Reklamacją objęte są produkty które dotarły do klienta:

-uszkodzone

-niekompletne

-posiadające wady fabryczne

-inne niż zamówione ( inny produkt)

 

Reklamacją nie są objęte produkty:

-Uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (nieodpowiednia konserwacja, pranie, montaż itd.)

Opis właściwego szycia i konserwacji materiałów znajduje się tutaj: 

https://pasja-julii.pl/pl/i/Pranie-i-Konserwacja/18

-Rozszyte lub pocięte

-Z wadami lub pobrudzeniami do 10 cm od brzegu fabrycznego (wady lub przybrudzenia do tej odległości są rzeczą naturalną i występują w procesie produkcji)  

 

UWAGA! Tkaniny i dzianiny mogą ulec skurczeniu w procesie dekatyzacji (czyli na przykład po praniu)

Norma kurczliwości wynosi maksymalnie 8 cm. Kurczliwość jest sytuacją naturalną i wszelkie reklamacje materiałów po dekatyzacji nie będą uwzględniane - Wyjątkiem są wady fabryczne, lub ubytki materiału większe niż 8 cm. 

 

Warunki reklamacji:

- Klient w ustawowym terminie odsyła na własny koszt (po uwzględnieniu reklamacji koszt wysyłki najtańszą opcją, zostanie zwrócony) reklamowany produkt w całości i kompletny, wraz z protokołem reklamacji (dostępnym poniżej) i oryginałem faktury, paragonu lub dowodu zakupu

Adres do zwrotu: 

JUWI

Sulechowska 1 lokal 209

65-001 Zielona Góra 

 

- Sklep reklamację uwzględnia w terminie 7-30 dni od otrzymania produktu.

- W przypadku uwzględnienia reklamacji sklep wysyła na własny koszt nowy produkt lub zwraca wartość produktu z wadą.

- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostaje odesłany do kupującego na jego koszt.

- Reklamację na dany produkt można składać tylko jeden raz.

- W przypadku gdy do zamówienia został dołączony gratis i wartość reklamowanego towaru zwalnia z przywileju otrzymania gratisu (po odjęciu kwoty reklamowanego produktu zamówienie nie przekroczy 150 PLN ) - należy ten gratis zwrócić wraz z reklamowanym towarem - w innym wypadku koszty zwrotu będą pomniejszone o wartość gratisu.

 

UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

 

 

Protokół reklamacji :

Niniejszym informuję o reklamacji następujących rzeczy:
1) ____________________________________________________________________
Powód reklamacji: 
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________
Adres konsumenta: ____________________________________________________________
Numer zamówienia * ________________________

Numer faktury*  ________________________

Kwota do zwrotu:

Numer rachunku do zwrotu ( Niekonieczne w przypadku płatności Online- pieniądze zostaną zwrócone tą samą drogą):____________________________________________________________


Podpis konsumenta  ________________

Data: ________________


(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.

 
Nowości
Dresówka pętelka LIŚCIE
Dresówka pętelka LIŚCIE
24,90 zł
szt.
Dresówka pętelka KOLIBRY
Dresówka pętelka KOLIBRY
24,90 zł
szt.
Taśma nośna 10 mm SZARA GRAFIT
Taśma nośna 10 mm SZARA GRAFIT
0,90 zł
szt.
Taśma nośna 10 mm ZIELONA KHAKI
Taśma nośna 10 mm ZIELONA KHAKI
0,90 zł
szt.
Taśma nośna 10 mm RÓŻOWA
Taśma nośna 10 mm RÓŻOWA
0,90 zł
szt.
Dresówka pętelka KRÓLIK NA JEANSIE
Dresówka pętelka KRÓLIK NA JEANSIE
25,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl