



Klient ma możliwość złożenia w sklepie reklamacji produktu.
Reklamacją objęte są produkty które dotarły do klienta:
-uszkodzone
-niekompletne
-posiadające wady fabryczne
-inne niż zamówione ( inny produkt)
Reklamacją nie są objęte produkty:
-Uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (nieodpowiednia konserwacja, pranie, montaż itd.)
Opis właściwego szycia i konserwacji materiałów znajduje się tutaj:
https://pasja-julii.pl/pl/i/Pranie-i-Konserwacja/18
-Rozszyte lub pocięte
-Z wadami lub pobrudzeniami do 10 cm od brzegu fabrycznego (wady lub przybrudzenia do tej odległości są rzeczą naturalną i występują w procesie produkcji)
UWAGA! Tkaniny i dzianiny mogą ulec skurczeniu w procesie dekatyzacji (czyli na przykład po praniu)
Norma kurczliwości wynosi maksymalnie 8 cm. Kurczliwość jest sytuacją naturalną i wszelkie reklamacje materiałów po dekatyzacji nie będą uwzględniane - Wyjątkiem są wady fabryczne, lub ubytki materiału większe niż 8 cm.
Warunki reklamacji:
- Klient w ustawowym terminie odsyła na własny koszt (po uwzględnieniu reklamacji koszt wysyłki najtańszą opcją, zostanie zwrócony) reklamowany produkt w całości i kompletny, wraz z protokołem reklamacji (dostępnym poniżej) i oryginałem faktury, paragonu lub dowodu zakupu
Adres do zwrotu:
JUWI
Sulechowska 1 lokal 209
65-001 Zielona Góra
- Sklep reklamację uwzględnia w terminie 7-30 dni od otrzymania produktu.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji sklep wysyła na własny koszt nowy produkt lub zwraca wartość produktu z wadą.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostaje odesłany do kupującego na jego koszt.
- Reklamację na dany produkt można składać tylko jeden raz.
- W przypadku gdy do zamówienia został dołączony gratis i wartość reklamowanego towaru zwalnia z przywileju otrzymania gratisu (po odjęciu kwoty reklamowanego produktu zamówienie nie przekroczy 150 PLN ) - należy ten gratis zwrócić wraz z reklamowanym towarem - w innym wypadku koszty zwrotu będą pomniejszone o wartość gratisu.
UWAGA - Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
Protokół reklamacji :
Niniejszym informuję o reklamacji następujących rzeczy:
1) ______________________________
Powód reklamacji:
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ______________________________
Adres konsumenta: ______________________________
Numer zamówienia * ________________________
Numer faktury* ________________________
Kwota do zwrotu:
Numer rachunku do zwrotu ( Niekonieczne w przypadku płatności Online- pieniądze zostaną zwrócone tą samą drogą):______________________________
Podpis konsumenta ________________
Data: ________________
(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.