Reklamacja

Klient w ciągu 14 dni od dnia zakupu ma możliwość złożenia w sklepie reklamacji produktu.

 

Reklamacją objęte są produkty które dotarły do klienta:

-uszkodzone

-niekompletne

-posiadające wady fabryczne

-inne niż zamówione ( inny produkt)

 

Reklamacją nie są objęte produkty:

-Uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (nieodpowiednia konserwacja, pranie, montaż itd.)

Opis właściwego szycia i konserwacji materiałów znajduje się w zakłądce: Pranie i Konserwacja

-Rozszyte lub pocięte

-Z wadami lub pobrudzeniami do 10 cm od brzegu fabrycznego (wady lub przybrudzenia do tej odległości są rzeczą naturalną i występują w procesie produkcji)  

 

UWAGA! Tkaniny i dzianiny mogą ulec skurczeniu w procesie dekatyzacji (czyli na przykład po praniu)

Norma kurczliwości wynosi maksymalnie 8 cm. Kurczliwość jest sytuacją naturalną i wszelkie reklamacje materiałów po dekatyzacji nie będą uwzględniane - Wyjątkiem są wady fabryczne, lub ubytki materiału większe niż 8 cm. 

 

Warunki reklamacji:

Klient w ciągu 14 dni od dnia zakupu powinien odesłać na własny koszt (po uwzględnieniu reklamacji koszt wysyłki najtańszą opcją, zostanie zwrócony) reklamowany produkt w całości i kompletny, wraz z protokołem reklamacji (dostępnym do pobrania tutaj:) i oryginałem faktury lub paragonu.

Adres do zwrotu: 

JUWI

Os. Pomorskie 4b/2

65-001 Zielona Góra

Sklep reklamację uwzględnia w terminie 7-14 dni od otrzymania produktu.

W przypadku wymiany sklep wysyła na własny koszt nowy produkt lub zwraca wartość produktu.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostaje odesłany do kupującego na jego koszt.

Reklamację na dany produkt można składać tylko jeden raz.

 

 

Protokół reklamacji :

Niniejszym informuję o reklamacji następujących rzeczy:
1) ____________________________________________________________________
Powód reklamacji: 
Data odbioru rzeczy: ___________________
Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________
Adres konsumenta: ____________________________________________________________
Numer zamówienia * ________________________

Numer faktury*  ________________________

Kwota do zwrotu:

Numer rachunku do zwrotu ( Niekonieczne w przypadku płatności Online- pieniądze zostaną zwrócone tą samą drogą):____________________________________________________________


Podpis konsumenta  ________________

Data: ________________


(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl