Produkt dnia
Dresówka pętelka  KOSMOS DRUK CYFROWY
Dresówka pętelka KOSMOS DRUK CYFROWY

24,50 zł

szt.
Dresówka pętelka  KRÓLIKI BABECZKI
Dresówka pętelka KRÓLIKI BABECZKI

24,50 zł

szt.
Dresówka pętelka TĘCZOWE SERCA
Dresówka pętelka TĘCZOWE SERCA

24,90 zł

szt.
Dresówka pętelka SAMOCHODY MINI
Dresówka pętelka SAMOCHODY MINI

24,50 zł

szt.
Dresówka pętelka KOMIKS
Dresówka pętelka KOMIKS

25,90 zł

szt.
Dresówka pętelka ZWIERZĘTA
Dresówka pętelka ZWIERZĘTA

23,90 zł

szt.
Promocje
Dresówka drapana z elastanem CHABROWA (CIEMNY NIEBIESKI)
Dresówka drapana z elastanem CHABROWA (CIEMNY NIEBIESKI)

16,50 zł

Cena regularna: 18,50 zł

szt.
Regulamin
REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.pasja-julii.pl

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: Emilia Kowalińska- Andrzejak, JUWI Emilia Kowalińska - Andrzejak, NIP : 6152038543

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

8. Produkty z wzorami zastrzeżonymi i licencyjnymi są sprzedawane wyłącznie na użytek prywatny.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu;
b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu;

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

5. Istnieje opcja domówienia produktów do zmówienia, które jest możliwe w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia i tylko w przypadku zamówień jeszcze nie przygotowanych do wysyłki (nieopłaconych lub złożonych po godzinie 15:00).

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) Płatność elektroniczna za pośrednictwem sklepu.

b) Przelew bankowy na poniższe dane:

Emilia Kowalińska - Andrzejak, os. pomorskie 4b/2 65-001 Zielona Góra

Numer Rachunku: 

PLN: 24 1020 5402 0000 0502 0410 3065

EUR: PL47 1020 2137 0000 9302 0236 5716
BIC:
BPKOPLPW

c) Płatność przy odbiorze - w przypadku  przesyłki pobraniowej

d) Płatność za pośrednictwem portalu PayPal - na konto emilia.kowalinska@gmail.com

Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest  Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6 ijest, zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, administratorem danych osobowych beneficjentów rzeczywistych i będzie przetwarzać ich dane osobowe w powyższym zakresie w celu spełnienia obowiązku wynikającego z art. 9 ust. 3 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Beneficjentowi rzeczywistemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania.

3. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

4. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostaw.

5. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Czas realizacji zamówienia

1. Zamówienie krajowe jeśli nie jest podane inaczej- jest realizowane w ciągu 1-36 godzin od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy (dni robocze). Zamówienie zagraniczne jest realizowane w ciągu 2-8 dni roboczych  od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy (dni robocze).

2. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

3. Czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony z powodu zdarzeń losowych na które sklep mnie ma wpływu (np. choroba, awaria, zalecenia państwowe). Informacja o opóźnieniach zostanie dodana na stronie głównej sklepu.

§5

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych ( firmy kurierskiej DPD, Inpost, GLS ) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Klient składając zamówienie i wybierając określoną opcję wysyłki jednocześnie akceptuje regulamin dostaw świadczonych przez daną firmę kurierską.

2. Wysyłka towarów poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej realizowana jest tylko po przedpłacie za zamówienie i tylko firmą kurierską. Koszt przesyłki może się zmienić w zależności od kursu. Klient zostanie powiadomiony o konieczności dopłaty za zamówienie, w przypadku zmian kosztów przesyłki.

3. W przypadku przekroczenia gabarytów przesyłki, za którą zapłacił klient, Sklep ma Prawo doliczyć dodatkowe koszty związane z wysyłką więcej niż jednej paczki. 

4. W przypadku wybrania opcji wysyłki z płatnością przy odbiorze klient ma obowiązek odbioru i opłacenia zamówienia. W przypadku gdy klient nie odbierze przesyłki niezależnie od przyczyny i wróci ona do sklepu - klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki i zwrotu które poda sklep według aktualnych cenników. W przypadku gdy klient nie opłaci kosztów wysyłki i zwrotu w wyznaczonym terminie sklep ma prawo do:

a. Zgłoszenia klienta do firmy windykacyjnej lub sądu w celu odzyskania kosztów wysyłki i zwrotu towaru lub całości zamówienia

b. W przypadku jawnie nieuczciwego zachowania i unikania odpowiedzialności - usunięcie z grona klientów i zablokowanie konta

5. W przypadku gdy przesyłka z zamówieniem nie zostanie odebrana przez klienta i zostanie zwrócona do sklepu, niezależnie od powodu, klient jest zobowiązany ponieść koszty wysyłki i powrotu paczki. Wszelkie reklamacje i rekompensaty dotyczące nieodebrania przez klienta paczki i jej powrotu mogą być kierowane przez klienta tylko bezpośrednio do firmy kurierskiej

§6

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na własny koszt, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 30 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

5. Szczegółowe warunki reklamacji znajdują się w zakładce Reklamacje na stronie sklepu

§7

Zwroty i odstąpienie od umowy

 

1. Zgodnie ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny.

2. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdują się w zakładce Zwroty na stronie internetowej sklepu

 

§8

 

 Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

5. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień KLIENTÓW, wynikających z      ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO. KLIENT ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych w każdym czasie - w tym celu można skorzystać z funkcji aktualizacji danych konta użytkownika lub proszę wysłać zgłoszenie (np. na podany adres e-mail) z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji.

 

§9

Własność intelektualna i sprzedaż dzianin z licencją

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

2. Produkty z wzorami uważanymi za licencjonowane i bajkowe mogą być zakupione tylko na użytek własny - nie mogą być sprzedawane i rozpowszechniane w celach majątkowych. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za naruszenia własności intelektualnej dokonane przez klientów.

 §10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie umieszczona na głównej stronie sklepu w dniu zamiany Regulaminu

3. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

 

§11

Akcje promocyjne, rabaty i gratisy

1. Klient po spełnieniu określonych warunków ma prawo skorzystania z rabatów i gratisów wynikających z akcji promocyjnych organizowanych przez sklep.

2. Promocje nie łączą się -  Klient ma prawo skorzystania tylko z jednej promocji oferowanej przez sklep. Np. Wykorzystując kod rabatowy, klient nie ma prawa do gratisu. 

3. Aby skorzystać z kodu rabatowego, należy wpisać udostępnione przez sklep hasło w polu "upusty i rabaty" przy podsumowaniu zamówienia.

4. Gratisy losowe  dodawane są do zamówień przekraczających wartość 150 zł. Koszt wysyłki nie wlicza się do wartości zamówienia. 

5. Informacje o aktualnych akcjach promocyjnych umieszczane są na portalach społecznościowych lub/i  na stronie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl